חברת פוליש לרצפה בנהריה

פוליש לרצפה, עוברים דירה? משפצים את הבית? אל תוותרו על ניקיון בשילוב פוליש לרצפה להתחלה ברגל ימין וכניסה חלקה.

רוצים שהעסק שלכם ייראה טוב יותר? שאולם המכירות יהיה מזמין ושהקונים יחזרו שוב ושוב? אל תוותרו על פוליש ברמה גבוהה לשדרוג הרצפה והשריית אווירה נעימה.

פנו אלינו עוד היום ותיהנו מרצפה נקייה חלקה ומבריקה במיוחד עם פוליש מקצועי לרצפה המרצפות נראות נהדר והרצפה נראית ממש מפוארת.

פוליש לרצפה

ליטוש רצפות שיש

למה השיש שלי נראה כל כך משעמם?

שיש היא אחת האבנים הטבעיות היפות בעולם. לאבן זו יש את הכוח לשפר את המראה ולהוסיף נופך של בלעדיות לכל חלל שאנו משתמשים בה לקישוט.

בהיותו אורגניזם טבעי, הוא מגיב כימית לכל חומר אחר שבא במגע או נחשף אליו. בין אם חומרים חומציים כגון סודה, CLR, מיץ תפוזים או חומר אלקליין כגון סבון, מר נקי, חומץ… כולם יגיבו ברמה כימית עם האבן ויגרום למה שמכונה תחריט.

חברת פוליש לרצפה בנהריה חברת פוליש לרצפה בנהריה

תחריט הוא הכתמים המעצבנים, בעלי מראה עמום, שנראים כמו טיפות או סימני טבעת שלא ניתן להסיר בטכניקות ניקוי רגילות, במיוחד פיסות שיש שנמצאות במשטחי השיש, האיים והאביזרי אמבטיה.

השיש רגיש מאוד גם כשזה מגיע לשריטות, וכך נוצר מה שמכונה נתיבי תנועה. צירי תנועה אלו הם שילוב של שריטות קלות ושריטות עמוקות במשטח. אלה בדרך כלל מגיעים מחתיכות הסלע הקטנות, ופסולת שנתפסה מתחת לנעליים מסודרות בחיי היומיום שלנו מחוץ לבית שלנו, וכאשר אנו הולכים על גבי משטח השיש עם הנעליים המזוהמות הללו, אנו גוררים את חתיכות הסלע הללו פסולת על כל הרצפה. לאט לאט, אנו מתחילים לראות את הצטברות השריטות באזורים בהם אנו הולכים הידועים ביותר כנתיבי תנועה.

לאחר זמן מה, כמות הכתמים והשריטות הופכת ממש בולטת עד לנקודה שבה היא הופכת מעצבנת להסתכל עליה. הוספת התסכול של אי היכולת להסיר את הכתמים, הסימנים והשריטות האלה, לא משנה כמה אנחנו מקרצפים אותם, מנגב אותם או כימיקלים שאנחנו משתמשים בו, זה הזמן שבו הלקוחות שלנו פונים לצוות חברת ניקיון נהריה, ותנו לנו להחזיר את החיים לשיש שלכם. ואת הגימור המשקף מבריק שכולנו אוהבים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *