פוליש לדירה חדשה

חברת ניקיון מומלצת נהריה, הבית שלך נמצא במרחק צעד אחד מניקיון אישי ומקצועי! אנשי הניקיון האמינים שלנו נבחרים בקפידה ועברו הכשרה קפדנית. הזמינו את צוות ניקיון הבית הטוב ביותר שלנו עוד היום!

שירות ניקיון הטוב ביותר בנהריה

אנו מציעים את מיטב שירותי הניקיון בנהריה, ומתמחים בניקיון למגורים ולמסחר. בין אם אתם מחפשים להזמין שירות לפני גניסה או ניקיון צואת יונים, אנחנו כאן כדי לעזור!

חברת ניקיון מומלצת

שירותי ניקיון עמוק

ניקוי עמוק אינו משימה פשוטה! זה דורש זמן, מיקוד ונחישות כדי להגיע נכון. הצוות שלנו מצוידים בהכשרה, במיומנויות ובציוד הדרושים לניקוי עמוק כראוי של הבית שלך. ניקוי עמוק מתמקד במיקוד למקומות שקשה להגיע אליהם, שלעתים קרובות מתעלמים מהם במהלך ניקוי סטנדרטי. התקשר אלינו עוד היום כדי לדון בכל צרכי הניקוי העמוק שלך.

שירותי ניקיון בהתאמה אישית לבעלי בתים

הלקוחות המוערכים שלנו זקוקים לרוב לצוות הניקיון שלנו כדי לבצע משימות נוספות כגון פוליש, ניקוי חלונות, ניקוי צואת יונים או ניקוי דירה לאחר שיפוץ. אנחנו יכולים לעזור גם במשימות אחרות כמו פוליש לחדר מדרגות, התקנת רשת נגד יונים או משימות אחרות מורכבות יותר. בכל מה שאתה צריך עזרה בו, יש לנו אפשרויות ניקוי מותאמות אישית שניתן לדון בהן במהלך תהליך ההזמנה.

עלות שירות ניקיון בתים

העלויות עבור ניקיון בתים בנהריה ישתנו בהתאם לגודל הבית וכמות הניקיון שאדם רוצה לבצע. הם יכולים להסתכל על מחיר של כל מקום בין 800 שח ועד למעלה מ 2000 שח עבור בית עם שלושה חדרי שינה.
זכור שזה מיועד לניקוי עמוק. לאחר השלמת הניקוי העמוק, המחיר יירד לביקורים הבאים כדי לשמור על הסדר בבית. ניקיון בתים בנהריה הוא סביר מאוד, והלקוחות תמיד אומרים שזה שווה כל שקל. הם מרוצים משירותי ניקיון הבית של חברת ניקיון מומלצת בנהריה, והם ממליצים על אנשים אחרים עבור שירות איכותי זה.

אנשי מקצוע מאומנים

ה- צוות שלנו הם אנשי מקצוע שנבחרו בקפידה ובעל הכשרה קפדנית בעלי למעלה מ-10 שנות ניסיון בניקיון ואירוח. על ידי שימוש בגישה ממוקדת ללקוח, המנקים שלנו ידידותיים, חרוצים ואוהבים את מה שהם עושים. אנו מתחייבים לספק שירות מעולה לניקיון בתים בכל פעם מחדש.

  • כל צוות הניקיון המקצועי עבר הכשרה לשלמות
    *מעל עשר שנות ניסיון
  • 100% שביעות רצון לקוחות מובטחת
    *מחיר סביר
  • הזמנת פגישות באינטרנט
  • ממוקד שירות לקוחות
  • ביקורות 5 כוכבים

שירות ניקיון הבית כדי שתוכלו להיות רגועים

נהריה היא עיר נהדרת לחקור ולחוות. תארו לעצמכם לחזור הביתה למיטה נקיה, למטבח ולחדר רחצה נקיים ונוצצים, וטיאטוא וניגב רצפות בקפידה. מומחי הניקיון שלנו שמחים לעשות את העבודה הקשה. איך שאתה אוהב לבלות את הזמן שלך, אתה תהנה לחזור הביתה לסביבה נקייה ונעימה.